Časté otázky
Môžeme používať program na viacerých počítačoch?
Áno, program môžete mať nainštalovaný na všetkých potrebných zariadeniach.
Je možné licenciu prenášať medzi firmami?
Nie, licencia je viazaná na jednu spoločnosť, firmu alebo fyzickú osobu (podľa IČO).
Na ako dlho máme program zaplatený?
Dĺžka používania systému nie je časovo obmedzená a za licenciu zaplatíte iba raz.
Ako dlho môžeme využívať technickú podporu?
Technická podpora je Vám k dispozícií v rámci celej dĺžky záručnej doby danej zákonom, teda po dobu 24 mesiacov. Po uplynutí záručnej doby poskytujeme plnú technickú podporu v rámci pozáručného servisu, ktorý je spoplatnený ročným poplatkom podľa cenníka doplnkových služieb.
Program sa mi po inštalácii nespustil, čo mám robiť?
V prvom rade skúste reštartovať počítať a pokus zopakovať. Pri inštalácií niektorých systémových súčastí je nutné reštartovanie počítača. V prípade, že Vám reštart nepomohol, tak skúste vypnúť Windows Defender (návod tu).